هتل هاي ايران هتل هاي ايران .

هتل هاي ايران

هتل جهانگردي بم و رزرو هتل جهانگردي بم

 

هتل جهانگردي بم در سال 1392 نوسازي شد و با بروز رساني امكانات در اختيار گردشگران اين منطقه قرار گرفت. اين هتل داراي 17 باب اتاق است كه در يك طبقه جاي گرفته اند. سال ساخت هتل جهانگردي بم به سال 1346 باز مي گردد و از سال هاي قبل از انقلاب اسلامي ميزبان گردشگران اين منطقه بوده است. هتل جهانگردي در فاصله 3.5 كيلومتري از ارگ بم قرار دارد و دسترسي مهمانان عزيز به اين بناي خشتي امكان پذير است. قابل توجه مهمانان گرامي هتل دو ستاره جهانگردي بم داراي يك طبقه و فاقد آسانسور مي باشد. اين هتل عضو گروه هتل هاي جهانگردي نيز مي باشد. يكي از جاذبه‌هاي شهر بم، بخش خوش آب و هوا و توريستي دهبكري است. دهبكري از زيباترين و سرسبزترين مناطق بماست و چنين منطقه‌ي سرسبزي در دل يك شهر كويري مثل جواهري درخشان به چشم مي‌آيد. اين منطقه نزد محلي‌ها هم محبوب است و شهرت خاصي دارد. ارتفاعات دهبكري بكر و ناب است و مي‌توانيد مطمئن باشيد كه با بازديد از اين منطقه، تجربه‌ي منحصر به فردي را به دست خواهيد آورد. كوه شير و منطقه‌ي مرغك هر ساله تعداد زيادي از كوهنوردان و طبيعت دوستان را به خودش جذب مي‌كند. لازم به ذكر نيست كه ارگ بم كه بزرگترين بناي خشتي جهان محسوب مي‌شود، در نزديكي شماست و به آساني مي‌توانيد از آن ديدن كنيد. جالب است بدانيد كه در زمان وقوع زلزله‌ي بم، آسيبي به رزرو هتل جهانگردي بم و ساكنينش نرسيد چون اصول صحيح معماري در آن رعايت شده. همه‌ي اين ويژگي‌ها حاكي از اين است كه مهمانسراي جهانگردي يكي از بهترين مراكز اقامتي در بم است و از نظر موقعيت مكاني بي‌رقيب محسوب مي‌شود.

 


برچسب: هتل جهانگردي بم، رزرو هتل جهانگردي بم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۲:۱۶ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل ارگ جديد بم و هتل ارگ جديد

 

هتل ارگ جديد تنها هتل ۴ ستاره در ارگ جديد بم مي‌باشد كه در سال ۱۳۷۴ افتتاح و در جهت ارتقا سطح كيفي خدمات در سال ۱۳۹۰ به طور كامل مورد بازسازي قرار گرفت.اين هتل در يك طبقه بنا و ۸۰ باب اتاق از امكانات رفاهي و اقامتي ويژه مطابق با استاندارد هاي روز صنعت هتل ارگ جديد بم برخوردار مي‌باشد، از مزيتهاي هتل ميتوان دسترسي آسان به ارگ بم و آبشار راين را نام برد كه اين امر موجب شده تا هتل ارگ جديد گزينه ي خوبي باشد براي مسافراني كه علاقه مند به بازديد از بافت تاريخي شهر هستند.پرسنل هتل ارگ جديد با كادري مجرب و آموزش ديده با افتخار آماده ميزباني از شما ميهمانان گرامي ميباشند.از دلايل رزرو هتل ارگ جديد بم، مي توان به فاصله 18 كيلومتري از ارگ بم و همچنين فاصله حداكثر 12 كيلومتري از فرودگاه بم و قنات اكبرآباد اشاره كرد. اين هتل يك طبقه مشتمل بر 74 واحد اقامتي بنا شده و در اختيار گردشگران گرامي قرار گرفته است. هتل ارگ جديد يك هتل چهار ستاره لوكس در شهر بم واقع در كشور ايران است. اين هتل ۷۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترين امكانات آن مي‌توان به لابي، كافي شاپ، صندوق امانات، واي‌فاي رايگان و پذيرش ۲۴ ساعته اشاره كرد. هتل ارگ جديد در نزديكي قلعه كوهك كه به قلعه دختر نيز معروف است قرار گرفته است. فروشگاه صنايع دستي و سنتي كرمان، چايخانه‌ي سنتي هتل و همچنين فاصله‌ي كمي كه با ارگ بم و آبشار راين دارد اين هتل را به گزينه‌ي خوبي براي مسافراني كه علاقه‌مند به بازديد از بافت تاريخي شهر كرمان هستند، مي‌كند.

 


برچسب: هتل ارگ جديد بم، هتل ارگ جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۲:۰۰ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل پارسيان بم و هتل پارسيان آزادي بم

 

از دلايل رزرو هتل پارسيان آزادي بم مي توان به فاصله 7 كيلومتري از ارگ بم و فاصله 3.5 كيلومتري از دانشگاه بم اشاره كرد. اين هتل پارسيان بم داراي دو طبقه مشتمل بر 83 باب اتاق است كه در اختيار مهمانان قرار گرفته است.هزينه براي اقامت كودكان زير 7 سال رايگان ، 7 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرويس نيم بها و بالاي 12 سال نفر اضافه محاسبه مي شود* اعلام كنسلي 72 ساعت قبل از ورود مهمان بدون جريمه مي باشد. اعلام كنسلي 48 ساعت قبل از ورود مهمان 50 % هزينه اقامت يك شب سوخت مي باشد . اعلام كنسلي 24 ساعت قبل از ورود مهمان سوخت كامل مي باشد . هتل پارسيان آزادي بم داراي 2 طبقه و جمعا 83 باب اتاق و سوئيت است كه با امكانات رفاهي تجهيز شده اند. اين هتل در سال 1378 ساخته شد و در سال 1382 جهت بهبود كيفيت خدمت رساني، نوسازي شد. هتل آزادي بم عضو زنجيره گروه هتل هاي پارسيان مي باشد كه با بهره مندي از پرسنل مهمان نواز، اقامتي توام با آرامش را براي گردشگران اين منطقه به همراه مي آورد.

 


برچسب: هتل پارسيان بم، هتل پارسيان آزادي بم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۱:۴۴ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل كهكشان سيرجان و رزرو هتل كهكشان سيرجان

 

هتل كهكشان يكي از هتل هاي با سابقه با بيش از دو دهه تجربه در صنعت گردشگري در شهر سيرجان ميباشد كه جهت ارتقاء سطح كيفي خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازي قرار گرفت.اين مجموعه در سه طبقه بنا و ۶۴ باب اتاق از امكانات رفاهي مطلوبي برخوردار ميباشد. هتل كهكشان سيرجان با توجه به موقعيت مكاني كه دارد تنها ۷ كيلومتر با يخدان هاي دو قلو و ۳ كيلومتر با بادگير چپقي كه از جاذبه هاي طبيعي شهر سيرجان مي‌باشد فاصله دارد كه موجب دسترسي آسان مسافران به اين اماكن گردشگري گرديده است.هتل دو ستاره كهكشان سيرجان با كادري مجرب و آموزش ديده با افتخار آماده ميزباني از شما ميهمانان گرامي مي‌باشد.هتل كهكشان سيرجان از هتل هاي با تجربه در صنعت گردشگري مي باشد كه در سال 1370 فعاليت خود را آغاز كرد و در سال 1394 بازسازي شد. اين هتل داراي 64 واحد اقامتي است كه در 2 طبقه ساخته شده اند. از لحاظ موقعيت مكاني هتل كهكشان در بلوار نماز واقع شده است و با يخدان هاي دو قلو كه از جاذبه هاي طبيعي و گردشگري سيرجان است، 7 كيلومتر فاصله دارد. همچنين در فاصله 3 كيلومتري از بادگير چپقي كه از بادگير هاي منحصر به فرد ايران و جهان به شمار مي رود، واقع شده است. هتل دو ستاره كهكشان سيرجان با دارا بودن تالار عروسي به همراه كادر مجرب، ميزبان شما در استان كرمان مي باشد. هتل به بازار رزرو هتل كهكشان سيرجان ، يخدان هاي دوقلو و بادگير چپقي نزديك مي باشد. قلعه سنگ يكي از اماكن تاريخي سيرجان بوده كه خارج از شهر قرار دارد اما مسافران به راحتي مي توانند از هتل كهكشان به ديدن اين مكان زيبا بروند. قلعه سنگ بر فراز تپه اي در جنوب سيرجان در سال 789 هجري قمري بنا شده است. اين قلعه نظامي تماما از سنگ ساخته شده و اگر چه قسمت هايي از آن ازبين رفته اما هنوز هم زيبايي چشم نوازي دارد.

 


برچسب: هتل كهكشان سيرجان، رزرو هتل كهكشان سيرجان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۱:۲۷ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل هيلان رفسنجان و هتل عطر سيب سيرجان

 

هتل هيلان اولين و تنها هتل چهار ستاره در شهر رفسنجان مي‌باشد كه در سال ۱۳۹۶ به بهره برداري رسيد.ساختمان اين هتل لوكس در ۲ طبقه بنا و ۳۱ باب اتاق و آپارتمان از امكانات رفاهي ويژه اي منطبق بر استانداردهاي روز صنعت هتل هيلان رفسنجان ، برخوردار مي‌باشد.همچنين موقعيت هتل موجب دسترسي آسان مسافران به مركز شهر گرديده است.هتل چهار ستاره لوكس هيلان با پرسنلي مجرب و آموزش ديده با افتخار آماده ميزباني از شما ميهمانان گرامي مي‌باشد.هتل هيلان رفسنجان در دي ماه سال 1396 به بهره برداري رسيد. اين هتل در دو طبقه بنا شده و داراي جمعا 31 واحد اقامتي است. هتل هيلان با قرارگيري در بلوار طالقاني، موجب دسترسي آسان مهمانان عزيز به نقاط مختلف شهر از جمله موزه رياست جمهوري شده است. هتل چهار ستاره هيلان رفسنجان با برخورداري از پرسنل مهمان نواز و ارائه خدمات با كيفيت، پذيراي گردشگران است. رخ مسافر خارجي متفاوت مي باشد. كودكان زير 2 سال رايگان مي باشد.بين 2 تا 6 سال نيم بها محاسبه مي گردد. اتاق هاي 2 تخته داراي سرويس فرنگي، و آپارتمان ها داراي سرويس فرنگي و ايراني مي باشد. سرويس اضافه به صورت تخت تاشو مي باشد . پاركينگ رايگان مي باشد. فاصله هتل هيلان تا راه آهن 30 كيلومتر مي باشد. هتل عطر سيب سيرجان داراي آسانسور مي باشد. كنسلي رزرو هاي انفرادي 24 ساعت قبل از ورود بدون جريمه مي باشد،كنسلي رزرو هاي گروهي يك هفته قبل از ورود بدون جريمه مي باشد.

 


برچسب: هتل هيلان رفسنجان، هتل عطر سيب سيرجان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۱:۰۹ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل اخوان كرمان و رزرو هتل اخوان كرمان

 

هتل اخوان كرمان واقع در ميدان آزادي سال ۱۳۶۳ تاسيس و در سال ۱۳۸۵ جهت ارتقاء خدمات كيفي مورد بازسازي قرار گرفت . اين مجموعه دو ستاره داراي خدمات و امكانات رفاهي مناسب مي‌باشد. همچنين از لحاظ موقعيت مكاني در فاصله ۲ كيلومتري از باغ موزه هرندي و فاصله اي ۱۰ دقيقه اي با فرودگاه مي‌باشد. كادر هتل در تلاش است تا با ارائه خدمات ويژه خاطره ي اقامتي خوش را در ذهن ميهمانان گرامي رقم بزند.هتل دو ستاره اخوان كرمان در سال ۱۳۶۳ افتتاح گرديد. اين هتل داراي دو طبقه است و امكانات رفاهي خوبي دارد. گفتني است از مزيت‌هاي اين هتل فاصله كم آن تا بناهاي تاريخي كه در حدود ۲۰ دقيقه و تا فرودگاه ۱۰ دقيقه با ماشين است.  رزرو هتل اخوان كرمان محيطي دنج و آرام و مناسب اقامتي راحت با پرسنلي كارآزموده و حرفه‌اي ميزبان ميهمانان گرامي است. شهر كرمان از نظر جاذبه هاي تاريخي بسيار مورد توجه بوده و هر ساله گردشگران زيادي را به سوي خود مي كشد. از جمله ي اين بناهاي تاريخي بازار وكيل، چايخانه سنتي وكيل، كاروانسراي گنجعلي خان، حمام گنجعلي خان، گنبد جبليه، يخدان مويدي، موزه و آتشكده زرتشت مي باشد.

 


برچسب: هتل اخوان كرمان، رزرو هتل اخوان كرمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۰:۵۴ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل كرمانيا كرمان و هتل كرمانيا

 

هتل دو ستاره كرمانيا واقع در بلوار جمهوري در فروردين ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح گرديده است. اين مجموعه داراي ۱۴ باب اتاق اقامتي مي‌باشد و از لحاظ موقعيت مكاني دسترسي مناسبي به اماكن ديدني شهر از جمله باغ موزه هرندي، مسجد امام و همچنين فرودگاه بين المللي كرمان دارد. هتل كرمانيا كرمان با برخورداري از پرسنلي مجرب و امكانات رفاهي مناسب اقامتي خوش را براي شما ميهمانان گرامي آرزومند است.هتل دو ستاره كرمانيا كرمان فعاليت خود در سال ۱۳۹۱ آغاز كرد. اين هتل در ابتداي فعاليت خود با نام مهمانسراي كرمانيا فعاليت داشته است كه در سال ۱۳۹۶ با انجام بازسازي و تجهيز اتاق ها به عنوان هتل كرمانيا در سال ۱۳۹۷به بهره برداري رسيد. هتل كرمانيا داراي يك طبقه و با دارا بودن ۱۴ باب اتاق و ظرفيت پذيرش ۴۰ نفر كه تمامي اتاق ها در طبقه همكف واقع شده انداقامت راحت را براي شما به ارمغان مي اورد. همچنين از لحاظ موقعيت مكاني در بلوار جمهوري اسلامي واقع شده است و تا فرودگاه كرمان نيز حدود ۸ كيلومتر فاصله دارد.

 


برچسب: هتل كرمانيا كرمان، هتل كرمانيا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۰:۳۸ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل هزار كرمان و رزرو هتل هزار كرمان

 

هتل دو ستاره هزار كرمان در مركز شهر واقع‌شده است. اين هتل در سال 1394 بازسازي مجدد شده و داراي 5 طبقه و 6 سوئيت مي‌باشد. هتل هزار كرمان داراي امكانات مطلوبي مانند رستوران با فضايي گرم و صميمي با سرو انواع غذاهاي لذيذ، كافي‌شاپ با طراحي زيبا و سرو انواع نوشيدني‌هاي گرم و سرد، اينترنت، پاركينگ و صندوق امانات و ... است. به دليل اينكه هتل هزار در مركز شهر كرمان واقع‌شده است دسترسي خيلي خوبي به جاذبه‌هايي مثل بازار وكيل، موزه سكه، مدرسه ابراهيم‌خان، مسجد جامع، حمام گنجعليخان، آرامگاه مشتاق علي شاه و ... دارد. رزرو هتل هزار كرمان با توجه به‌قرار گيري در مركز شهر به بازار وكيل كه شامل حمام گنج عليخان، موزه سكه، مدرسه ابراهيم‌خان، چايخانه، مسجد جامع، آرامگاه مشتاق علي شاه و آتشكده و همچنين به مراكز اداري شهر مانند پست، ثبت‌احوال، دادگستري، دانشگاه باهنر و علوم پزشكي كرمان نزديك است.

 


برچسب: هتل هزار كرمان، رزرو هتل هزار كرمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۰:۲۴ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل آسام كرمان و هتل آپارتمان آسام كرمان

 

هتل آپارتمان آسام كرمان در تابستان سال 1396 فعاليت خود را آغاز كرد. اين هتل آسام كرمان در 4 طبقه بنا شده و داراي 16 واحد اقامتي مي باشد. هتل آسام كرمان از لحاظ موقعيت مكاني در نزديكي ميدان آزادي و در خيابان شهيد بهشتي واقع شده است و به ايستگاه وسايل حمل و نقل عمومي نيز دسترسي آساني دارد. اين هتل با ارائه خدمات و امكانات مناسب به همراه پرسنل مهمان نواز، اقامتي آرام و به يادماندني را براي مهمانان گرامي فراهم آورده استهتل آپارتمان آسام كرمان در تابستان سال 1396 فعاليت خود را آغاز كرد. اين هتل آپارتمان در 4 طبقه بنا شده و داراي 16 واحد اقامتي مي باشد. هتل آسام كرمان از لحاظ موقعيت مكاني در نزديكي ميدان آزادي و در خيابان شهيد بهشتي واقع شده است و به ايستگاه وسايل حمل و نقل عمومي نيز دسترسي آساني دارد. اين هتل آپارتمان آسام كرمان با ارائه خدمات و امكانات مناسب به همراه پرسنل مهمان نواز، اقامتي آرام و به يادماندني را براي مهمانان گرامي فراهم آورده استپذيرش بانوان با ارائه مدارك شناسايي معتبر امكان پذير است.

پذيرش صيغه نامه معتبر با مهر برجسته امكان پذير است.

سرويس اضافه به صورت كاناپه تخت شو است.

سوييت ها مجهز به امكانات آشپزخانه و اجاق گاز است.

 


برچسب: هتل آسام كرمان، هتل آپارتمان آسام كرمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۰:۰۲ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل گواشير كرمان و رزرو هتل گواشير كرمان

 

هتل گواشير كرمان، در بلوار امام اين شهر واقع شده است. هتل گواشير كرمان كه در سال 1370 ساخته شده، در سال 1392 مورد بازسازي و تعميرات قرار گرفته است. اگر مي‌خواهيد اقامتي بي‌دردسر و در عين حال با هزينه‌اي نه چندان زياد را در كرمان پشت سر بگذاريد، اين هتل 3 ستاره، انتخاب مناسبي براي شما خواهد بود. امكاناتي نظير پاركينگ، خشكشويي و اينترنت پرسرعت نيز در هتل گواشير كرمان در اختيار ميهمانان قرار مي‌گيرد. تل گواشير كرمان يكي از هتل‌هاي خوب 3 ستاره‌ي كرمان است كه فقط 8 كيلومتر با فرودگاه فاصله دارد. اين هتل با معماري جذاب و امكانات خوب و قيمت مناسبش، هميشه بين مسافران كرمان محبوب بوده. ساختمان رزرو هتل گواشير كرمان به گونه‌اي ساخته شده كه تمامي قسمت‌هاي هتل، از اتاق‌ها گرفته تا رستوران و لابي و ...، همگي حداكثر استفاده را از نور آفتاب بكنند. هتل گواشير، سالن ورزشي مجهزي هم دارد كه به نوبه‌ي خود يكي از دلايل جذب مسافران است.

 


برچسب: هتل گواشير كرمان، رزرو هتل گواشير كرمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۹:۴۵ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)